Workout Of the Day

ALLROUND

Onze CrossFit WOD (Workout Of the Day) training vormt de basis van je trainingsprogramma. Wat je leert in deze training? Letterlijk alles rondom CrossFit! Een training die is samengesteld met de kennis en ervaring van onze trainers. Met deze workout maak je zo efficiënt en effectief mogelijk gebruik van je hele lichaam. Samen met een groep gedreven sporters!

Bij YouAct maken we vooraf niet bekend welke training er wordt gegeven tijdens de WOD. Maar hoe weet je dan of de training bij je past? Dat weet je niet! Wij dagen iedereen uit om bij elke training, ongeacht welke oefeningen, het maximale uit zichzelf te halen. Wij geloven dat we elke oefening uitdagend kunnen maken én iedereen enthousiast kunnen maken.

Hoe ziet een WOD eruit?

Binnen deze training maken we gebruik van gewichten én eigen lichaamsgewicht. Tijdens de uitvoering loopt onze trainer rond om iedereen individueel te begeleiden. Ieder lid traint op zijn eigen niveau en krijgt daarom persoonlijk advies.

De WOD training bestaat uit drie onderdelen.

  1. Warming-up
  2. Techniektraining, krachttraining, snelheidstraining en/of conditietraining. Denk aan het leren of perfectioneren van een techniek, het tillen van zware gewichten met relatief veel rust, coördinatie oefeningen gericht op snelheid of een workout met cardio oefeningen zoals rennen, roeien, fietsen of touwtje springen.
  3. The Workout Of the Day, elke dag in een andere vorm met andere oefeningen. De gemiddelde duur is 10-15 minuten, maar dit kan variëren van een sprint t/m een duur workout van 40 minuten.


Ons allernieuwste lid zijn?

Tof dat je bij ons wilt komen sporten! Schrijf je hieronder via SportBit in voor een persoonlijk gesprek met een van onze trainers.

Schrijf je in voor een intake
CrossFitYouAct_coach

Ervaren trainers

Individuele begeleiding, persoonlijke aandacht en veilig sporten: dat vergt ervaren trainers die dat waarmaken. We trainen in groepen van maximaal 12 personen onder begeleiding van gecertificeerde CrossFit trainers. Zij houden voortdurend de kwaliteit van de oefeningen in de gaten. Hiermee waarborgen we hoge kwaliteit en intensiteit en krijgt iedereen persoonlijke aandacht om de training op een veilige manier uit te voeren.

Ons advies is erop gericht blessures en overbelasting te voorkomen. Daarom adviseren wij om maximaal 3x in de week deel te nemen aan onze CrossFit WOD trainingen. Na twee trainingen raden we aan om één rustdag te nemen. Dit alles om de hoge intensiteit tijdens de training te kunnen handhaven. Hoe hoger de intensiteit, des te beter het resultaat!

Combineer meerdere trainingen

Wil je graag meer trainingen volgen? We raden dan aan om je trainingen aan te vullen met de CrossFit Speciality trainingen. Hierin kun je variëren zoveel je wil, allemaal met één en hetzelfde abonnement. Deze trainingen bieden een verdieping in één van de specifieke onderdelen die in CrossFit terugkomen. De trainingen zijn van een andere intensiteit waardoor ze goed te combineren zijn met CrossFit WOD trainingen.

Benieuwd naar ons tarief?

Rooster WOD

7:00
8:00
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
Ma
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
Di
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
Wo
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
Do
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
Vr
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
Za
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD
Zo
WOD
WOD
WOD
WOD
WOD